Sunday, November 10, 2013

Harap hijrah ini adalah yang terbaik

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Setiap yang berlaku pasti ada sebabnya. Ada hikmah. Ada kebenaranya. Harap dgn hijrah kali ini adalah hijrah yang terbaik buat syawal. Berbekalkan prinsip dan kepercayaan yang selama ini hang pegang syawal harap tabah untuk mempertahan prinsip itu biarlah orang di sekeliling hang gembira namun hang gembira dengan cinta daripada Allah swt. Cinta kepada rasul dan cinta kepada kedua ibu bapa dan ahli keluarga.

Pastikan berjaya membalas jasa kedua ibu bapa dulu. Berjaya membalas segala titik lepas ayah kamu yang menitis dan mengalir semata-mata mncari sesuap nafkah untuk membiayai pengajian anda dan kehidupan anda. Alhamdulilah, atas didikan ayah ibu selama 20 tahun ini syawal dapat gunakan segala tunjuk ajar tunjuk mencari rezeki untuk keluarga.

Itu janji syawal agar kehidupan kedua itu syawal selesa. Mereka dapat beribadat, dapat bermain dgn cucu, dapat menjalani kehidupan dengan aman dan sentosa!!. Itu adalah azam syawal untuk tahun ini. Doakan syawal yee.. Deman datang melandaaa. Jmpa lagi